FAQ

Hieronder beantwoorden wij veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact op met NLcoach via info@nlcoach.nl of via telnr. 030 707 3006. We zijn je graag van dienst!

- TIJDSCHRIFT NLCOACH -
Ik ontvang 4 x per jaar het tijdschrift NLCOACH. Ben ik dan ook lid van de vereniging NLcoach?
Nee, het abonnement en het lidmaatschap zijn twee verschillende producten. Als je lid bent van de vereniging NLcoach ontvang je wel 4 x per jaar het tijdschrift als onderdeel van je lidmaatschap. Als abonnee ben je echter niet automatisch ook lid van NLcoach.

Hoe kan ik een abonnement op het tijdschrift NLCOACH nemen?
Dat kan eenvoudig via de website van Arko Sports Media.

Hoe kan ik mijn abonnement op het tijdschrift NLCOACH stopzetten?
Je kunt dit eenvoudig doen door een e-mail voorzien van alle relevante informatie te sturen naar info@sportsmedia.nl

Ik heb een vraag over de factuur van mijn abonnement.
Neem contact op met info@sportsmedia.nl onder vermelding van het factuurnummer.

Ik wil mijn adresgegevens of bankrekeningnummer wijzigen.
Neem contact op met info@sportsmedia.nl onder vermelding van de oude en nieuwe gegevens.


- VERENIGING -
Hoe word ik lid van de vereniging NLcoach?
Dat kan eenvoudig via het online inschrijfformulier.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap van de vereniging NLcoach beëindigen?
Je kunt dit eenvoudig doen door een e-mail voorzien van alle relevante informatie te sturen naar info@nlcoach.nl.

Hoe lang loopt mijn lidmaatschap?
Het lidmaatschap van NLcoach heeft de duur van één jaar en wordt automatisch verlengd.

Krijg ik korting op events die worden georganiseerd door NLcoach?
Ja, als basislid of PROlid heb je voordelen en kun je met korting of geheel gratis aan (bepaalde) bijeenkomsten deelnemen. Hiervoor gelden voorwaarden dus neem bij vragen en voor je inschrijving contact op met events@sportsmedia.nl die de uitvoering van de events van NLcoach voor haar rekening neemt.

Ik heb een vraag over de factuur van mijn lidmaatschap.
Neem contact op met de ledenadministratie via info@nlcoach.nl onder vermelding van het factuurnummer.

Ik wil mijn adresgegevens of bankrekeningnummer wijzigen.
Neem contact op met de ledenadministratie via info@nlcoach.nl onder vermelding van de oude en nieuwe gegevens.

Graag ontvang ik maandelijks de nieuwsbrief van NLcoach. Hoe kan ik dat regelen?
Stuur een e-mail met voornaam, tussenvoegsels, achternaam en e-mailadres naar info@nlcoach.nl.


- EVENTS -
Ik heb een vraag over de factuur voor één van de evenementen van NLcoach.
Neem contact op met events@sportsmedia.nl die de uitvoering van de events van NLcoach voor haar rekening neemt.

Ontvang ik na deelname aan een event een certificaat?
Ja, na deelname ontvang je binnen enkele dagen per e-mail een digitaal certificaat met daarop de door de diverse sportorganisaties toegekende licentiepunten.

In het inschrijfformulier voor een event kan ik kiezen uit lid of geen lid NLcoach. Wat betekent dit?
Het kortingstarief geldt alleen voor leden van de vereniging NLcoach en dus niet als je alleen een abonnement hebt op het tijdschrift NLCOACH. Bij twijfel kun je altijd contact opnemen met events@sportsmedia.nl en dan kijken we voor je na of je inderdaad lid bent.

Voorheen kon ik bij inschrijving via mijn account als PRO lid korting krijgen voor events. Hoe werkt dit nu?
In de meeste gevallen heb je nog steeds recht op korting bij inschrijving voor een event. Echter, we vragen je nu voor je inschrijving contact op te nemen met events@sportsmedia.nl. Wij controleren dan de geldigheid van je lidmaatschap en sturen je vervolgens een kortingscode toe die je in het inschrijfformulier kunt invullen.